|
camaro supersport  jeszcze mega wrazenie na mnie wywiera Mustang super snake 1967
Moje serce jest bliżej Japonii niż amerykańców, wolę r34, i s14 a najbardziej marzę o AE86 
initial D
A ja tam lubię Opla Calibre 2,0 16V 136KM niska szybka bezpieczna sztywne zawieszenie-całkiem niezły komfort szybkiej jazdy  Mimo że do młodych nie należy to auto wyjątkowo bezawaryjne...Polecam 
Calibra z ekokiblem jest wolna w Cali był dobry silnik 2.0 16v ale C20XE który miał 150 koni wtedy to auto potrafi pojechać ale szału nie ma bo jednak Cali do najlżejszych aut nie należy, w cali jedyny odpowiednio mocowo silnik dla tej budy seryjnie montowany był to C20LET 
To chyba nie umiesz prowadzić tego auta...skoro twierdzisz że jest wolna moja bez problemów zamyka licznik na autostr. ale wiadomo lekka nie jest więc potrzeba trochę by ją rozbujać ale za to jest masywna i bezpieczna i dobrze trzyma się drogi równiez w zakrętach bo jest niska.Pytanie było jakie auta lubicie odp.więc się niewymądrzaj.P.S a najlepsze silniki w cali to 2,5 V6 limitowana wersja 170KM tak dla twojej wiadomości, V6 niby felerne silniki ale w cali zupełnie bez problemów nawet przy ciągłym butowaniu wiem bo brachol ma. Ha Ha Ha chcesz jeszcze pogadać o autach?coś stuka w twoim daj posłuchać powiem Ci na słuch co to-mam trzech braci więc w tym temacie jestem dobra.
fakt C25XE jest dobry silnik, ale osobiście uważam że C20LET jest o niebo lepsze, Cali z xevem nie jedzie, jeszcze za czasów jak miałem pomodzone g15mf objeżdżałem takie, jeśli chodzi o C20XE to silnik jest boski  Jeśli chodzi o samą calibre jeździłem ale nie powaliła mnie na kolana, choć mam na aucie kit obniżający detykowany właśnie do cali. Bardzo dobrze że jesteś obeznana w oplach bo ja też uwielbiam opelki, więc siedzimy w jednych okopach  Ale jeśli chodzi o wiedze na temat opli i ich silników i modyfikacji to raczej ciężko będzie mnie przegadać bo mało kto przeszedł tyle co ja 
no to niedlugo lecimy z jeszcze wieksza gleba ;P top hats i kurde musze sprzeglo wymienic bo na 4 biegu mi nie ogarnia jak turbina napompuje 0,5 bara to sie slizga.... jest na skraju wytrzymalosci ( 200KM ) ..... ktos z was wie gdzie kupie aisina do crx del sol?
ja mam m3 i jest zajebiste
tomek12345678 Array ja mam m3 i jest zajebiste |
i dobrze  343KM ? ostatnio udalo mi sie zmierzyc z taka emka
Robert, ty lecisz z glebą a ja zaczynam działać z drugim nexem niebawem, ten pierwszy już jest na ukończeniu potem dotarcie 20XE i ładujemy turbo (dodam że obecnie jest tylko jedna jeżdżaca Nexia turbodoładowana w PL moja ma być druga azaraz po mojej ma wyjechać 3 tyle że już z vałką pod maską i napędem 4x4 z japońca  ). A drugi nex idzie w glebe właśnie składam już 2 gwint dla tego auta i mam nadzieje że mnie zatysfakcjonuje (dodam że to obecnie będzie jedyna znana miNexia na gwincie w PL).I tak poza tym Robert jakie miałeś teraz sprzęgło przy swoim turbo chodzi mi firme i średnice, bo ja teraz założyłem największe możliwe pod płaski zamach czyli 230mm niestety tylko luka, ale mam nadzieję że da rade  M3 jest fajne, jak narazie nie miałem okazji stać na kresce z M3 ale mam nadzieję że niebawem to się stanie 
ja stanalem z e46 m3 rocznika nieznam ale 343 KM tyle pamietam   roznica mas robi swoje ;Dco do sprzegla z tego co pamietam do mojej idzie 220mm ale nie dam sobie niczego odciac  co do firmy to byl to oem honda... kupie aisina albo exedy ale narazie hajsu brak
Najlepsze to są motorki! *.*
jesli jeździsz z glowa to spoko ale zdarzaja sie upalacze bez mozgu dzieki ktorym zbrzydly mi motorki... jak zobaczylems tartą reke do kosci... pozdro  albo stope
Grunt to bezpieczeństwo! 
dokladnie  mozna popalowac ale z głową 
Właśnie tak 
|