Najszybsze znajomości - Mates.pl
Nie zalogowano
Nowy temat
12 września 2012, 11:32
ja mysle ze dla wielu ludzi to normalność jak sie zaufa tej osobie po co czekac do slubu
12 września 2012, 11:43
Ja małżeństwa nie uznaję
12 września 2012, 12:57
zgadzam sie z stokrotka: malenka
12 września 2012, 15:08
gorzej gdy ktoś zawiedzie nasze zaufanie a to też niestety powszechne... brak szacunku dla drugiej osoby i dla siebie...
12 września 2012, 15:22
nawet gdy by czekac dop slubu co z tego skoro wiecej przepadkow jest ze partner zradza dziewczyne przed slubem z inna
12 września 2012, 19:40
no to ba.. xd zycie jest krotkie wszystkiego trzeba sprobowac
12 września 2012, 20:19
stokrotko to idzie w obie strony... ale po co chore deklaracje miłości że będę ci wierny/a itp skoro nie potrafimy tego dotrzymać? odpowiedź jest prosta-sami nie wiemy czego chcemy...
12 września 2012, 20:24
a czy slub cos zmienia ? Mysle ze nie.
12 września 2012, 22:01
To chyba zależy od punktu widzenia. Zależy jak ktoś patrzy na instytucje małżeństwa i seksu. Ale tak teraz to chyba normalne, że się nie czeka do ślubu.
12 września 2012, 22:58
rzadko sie juz zdarza ze w tych czasach ktos czeka z sexem do slubu.Ale jesli ktos scisle wyznaje wiare katolicka nalezy to uszanowac i nie potepiac innych z tego powodu
13 września 2012, 10:55
przed czy po co za różnica jest wspaniały ;P
13 września 2012, 11:29
żadnego ślubu przed sexem
13 września 2012, 23:25
Teraz to jest aż dziwne aby przyszła żona była cnotką.Cóż,takie czasy))))))
14 września 2012, 06:27
Oczywiście że tak w ten sposób poznajemy bliżej partnera
14 września 2012, 09:53
Nie kupuje się kota w worku
14 września 2012, 15:07

Tomek2308 ; haha mnie xDD
14 września 2012, 19:18
Związek bez sexu to nie związek
14 września 2012, 21:11
Seks przez małżeństwem ? Świetna sprawa Sam w sobie seks jest świetny, a z miłości, to jeszcze lepszy
15 września 2012, 10:20
mysle ze to jest ciulowe pytanie bardziej co sondzisz o kolezenskim seksie!!!!!!!!
15 września 2012, 12:57
Dla mnie to normalna sprawa, ale są osoby które się tego wystrzegają i chcę poczekać jednak do nocy poślubnej . Jest to może i piękne, ale wytrzymać będąc blisko swojej ukochanej nie jest łatwo
Website monitoring | Uptimia
Mates.pl używa ciasteczek (cookies) aby polepszyć jakość obsługi. Możesz dowiedzieć się więcej na tutaji w naszej polityce prywatności.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, zmień ustawienia swojej przelądarki tak, aby nie akceptowała cookies.