Najszybsze znajomości - Mates.pl
Nie zalogowano
yoursmileforme♥
to tępo.
Aktywność
Znajomi
Opinie
Nominacje
Naklejki
yoursmileforme♥ blog
zero milosci dużo smutku umieranko powolutku
09 stycznia 2013
Nastrój: Zakochana

Cześć : (

Jak jest nudno
Jak jest smutno.
Nie cieprpie tego

Życie bez niego jest jak szkoła przetrwania

W cięcie też zajecie .

Pozbawiona śmiechu i urody
nie zna dzisiejszej mody.


Zamiast pieknej laski

Rodzi sie chłopiec .

Dziewczęcosć znika

Chłopiecość wita

 

 

0
12 | Przeczytano 267 razy
fenlo, 37 , Kędzierzyn-Koźle
09 stycznia 2013, 15:07
Cool; bo zycie takie jest to bolesny łzy chrzest wiec nies to nies go bo po to to jest nie wiesz co to tylko Ono pohono tam łacza sie jedno na ziemi drugie gdzie zapytaj kto co ja Ci powiem a to ze zmieniamy tak szybko jedno w drugie sie właśnie w tej łzie...
Tadziu ;3 ♥, 21 , Kraków
09 stycznia 2013, 17:13
Ładne. Nawiązujące do tych wyjątkowych dziewczyn, których jest co raz mniej [Jak i chłopców] na świecie. Jeżeli chodzi o nie udaną miłość, to nie ma co się przejmować. Tekścik niczego sobie, bardzo fajny.
XXdanixXX, 20 , Gdańsk
09 stycznia 2013, 19:29
chłopcuw i pedziów jest akurat w jeden nademną haha bez obrazy, na pszykład za to facetuw mniej.a ty widać jesteś kolejną osobą ktura chce zwrucić na siebie uwage,gadasz o tym że cie facet żucił że sie tniesz i wyglądasz jak facet.
Robert944, 25 , Zielona Góra
09 stycznia 2013, 21:10
kur.. koleś weź sie ogarnij ! ! ! po jaki ch*j piszesz te swoje durne komentarze ?? może po to aby ktoś Cie zauważył... nic nie wnoszą do tematu a Ty dalej swoje ... jak małe dziecko ... PS. wiesz co to Słownik ? naucz się pisać
Tadziu ;3 ♥, 21 , Kraków
09 stycznia 2013, 21:58
danix, cipko potrafisz hejtować, a żadnemu z nas byś nie powiedział tego prosto w twarz, bo byś nawet bal się cześć powiedzieć. haha. Robert944, ten gość to robi specjalnie. Specjalnie tak pisze, a ten kartofel, zamiast pysku z google ściągnął, ponieważ to konto do hejtu. Powinien ktoś to zgłosić Administratorowi, lecz... Nie wiem czy tu admini siedzą.
Robert944, 25 , Zielona Góra
10 stycznia 2013, 09:28
;D
XXdanixXX, 20 , Gdańsk
10 stycznia 2013, 17:41
chejtuje w necie i realu w twarz powiedział bym wam duzo więcej.kartofla to ty na profilu masz ja nie jestem piepszoną ciotą i kablem żeby sie chować i każdego adminem straszyć.a powiec mu i pokasz jaką społeczną mendą jesteś tylko życze powodzenia bo zawsze na torze siedze.i tak robie to między innymi żeby sie pokazać a dokładniej zostać najbardziej gościem na mates
yoursmileforme♥, 21 , Kraków
11 stycznia 2013, 06:10
Dobra na priv sb skaczcie do gardeł a nie zaśmiecacie mi bloga.. A ty denix nad ortografia pocwicz
Angela ; 3, 22 , Kraków
14 stycznia 2013, 12:02
hahaha.. ten kolo sie do wszystkiego przypierdala.. kozak w necie, dupa w świecie.. zamiast kozaczyć w necie mógłby w słownik zainwestować ; D ahahaha.. a co do tekstu to zajebiaszczy genius’u ; ]]
yoursmileforme♥, 21 , Kraków
15 stycznia 2013, 06:09
Aaha... A no dzięki ;>
Angela ; 3, 22 , Kraków
21 stycznia 2013, 10:11
a no nie ma za co ; D
ATakaTam, 21 , Tarnowskie Góry
25 stycznia 2013, 13:52
Fajne każdemu jest smutno samemu lub jak każdy go olewa Wiec db że ten blog. napisałaś ; )
yoursmilef...
Nawigacja
Zdjęcia
O mnie
Blog
Ściana i opinie
Nagrody
Znajomi
Filmy
Pojedynki
Naklejki
Pocałuj
Nominuj
Mates.pl używa ciasteczek (cookies) aby polepszyć jakość obsługi. Możesz dowiedzieć się więcej na tutaji w naszej polityce prywatności.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, zmień ustawienia swojej przelądarki tak, aby nie akceptowała cookies.