Najszybsze znajomości - Mates.pl
Nie zalogowano
madziuLa
A we mnie samej wilki dwa...oblicze dobra oblicze zła, walczą ze sobą nieustannie...wygrywa ten, którego karmię :-P
Aktywność
Znajomi
Opinie
Nominacje
Naklejki
madziuLa blog
Kobiece wartości :)
01 kwietnia 2013

Do napisania tego bloga skłoniła mnie wiadomość od jednego z matesiaków, który stwierdził, że nie warto się starać i całkowicie poświęcać drugiej połówce. Zawiódł się ostatnio na dziewczynie i niestety było tak jak zazwyczaj bywa robiąc sobię nadzieje na przyszłość z pustakiem. Stwierdził, że teraz chce zaszaleć, pozaliczać kilka plastików i odreagować swoje nudne życie ponieważ do tej pory wierzył w wartości jakie powinna mieć i szanować w sobie każda kobieta. Jestem przekonana, że myślenie jakie teraz mają faceci jest tylko i wyłącznie kobiecą winą. Właściwie nie wiem czy takiego pustego plastika można nazwać kobietą bo ani szacunku ani żadnych wartości w sobie to raczej nie ma. Od zawsze zasadą było jedno: suka nie da pies nie weźmie, a teraz większość pustaczków daje na prawo i lewo więc nie ma się co dziwić, że chłopak to wykorzystuje. Cierpią na tym oczywiście kobiety i mężczyźni ceniący sobie szczerość, wierność, zaufanie itd... Po co starać się o wartościową kobietę skoro można wypruć jakąś kulawą antylopę bez żadnego wysiłku (poza fizycznym niby działa w obie strony, ale to do kobiety należy ostatnie słowo. Napisałam bo granice wytrzymałości psychicznej człowieka nie istnieją i pomimo cierpienia jakie wyrządziła nam druga osoba nie warto zniżać się tak nisko. Pełno jest qrestwa i pustaków, ale to nie znaczy, że mamy stać się tacy jak oni tylko dlatego, że ktoś taki nas skrzywdził Jak jesteś pustakiem to nie komentuj bo nic mądrego z pewnością nie napiszesz stając w swojej obronie  

Lubi 1 osoba
1
15 | Przeczytano 696 razy
Bobixxxxx, 52 , Kostrzyn nad Odrą
02 kwietnia 2013, 01:50
Chciałem coś dopisać,ale po chwili "zadumy" nie wiem czy można coś dodać... Tzn.można,ale jest tego tak dużo,że nie wiem czy warto się rozpisywać. Każdy pewnie ma jakiś przykład lub dużo więcej. Wartości - to słowo kojarzy się z czymś pozytywnym,jednak to pojęcie względne. Wszyscy mają jakieś wartości lecz mogą one być od siebie diametralnie róźne,oddmienne. To wspólne wartości większości są podstawą do tworzenia norm. Norm powrzechnie uważanych za obowiązujące... Każdy kto odstaje od tych norm jest napiętnowany w jakiś sposób. Zmierzam do tego,iż obecnie "wartości" zmieniają się na naszych oczach,tzn.że tych naszym zdaniem kiepskich wartości jest coraz więcej i rzucają nam się w oczy. A to z koleji może oznaczać,iż o obowiązujących normach będą decydowali/ły pustaki... Reasumując, mżemy zacząć się bać,że to o czym piszemy i krytykujemy,stanie się normą,a wtedy to my z naszymi "wartościowymi odczuciami",staniemy się patologią w egoistyczno- rzeczywistości... Oby nie. Ale sami widzicie co się dzieje. Przypomniał mi się text z "konopielki" - "...krowy się będą źrebiły, kobyły cieliły.chłop z chłopem,baba z babą. Sodoma i Gomora...." . Cóż dodać,cóż ująć? Powiedz tylko zawiedzonemu,żeby stosując tą wątpliwą terapie, dobrze się zabezpieczał(plastiki nie są plastikowe) - jakoś cholera,ludzie w tych swoich żalach,zapomnieli o choróbskach... A to nie maskotki - to kolejna sfera dotycząca partnerskiego zaufania. W naszym kraju niestety statystyki są "ukrywane" bo nienależycie zbierane dane - o ile są... I tak przeszedłem do innego tematu. Pozdrawiam.
♥Diabel♥Stroz♥, 120 , Europa
02 kwietnia 2013, 16:18
Masz racje Madziu nie ma co sie znizac do poziomu osob ktore nas rania. Sa jeszcze meszczyzni i kobiety ktorym mozna ufac. no a jak wczesniej wspomnialas ze nie warto sie starac o droga polowke to moge zaprzeczyc acz kolwiek jezeli komus zalezy na sobie i to oddzialuje w obie strony to oboje powinni sie skupic na sobie. wiele jest takich przypadkow ze sa pary gdzie ta zaleznosc jest wzajemna ale niestety jest tez i zazdrosc spowodowana przez znajomosci z innymi i powstaja bezmyslne konflikacje i klotnie. a to wiaze sie z brakiem zaufania. no i kazdy w nas ma jakas wartosc lecz nie kazdy to potrafi docenic. fakt jest taki ze nikt nie wie przez kogo tak sie dzieje. wg mnie to i kobiety i meszczyzni sa temu winni poniewaz dobra kobieta moze trafic na zwyklego frajera ktory chce sie tylko zabawic i tak samo w przeciwnym kierunku. dobrzy ludzie za szybko ufaja i przez to pozniej cierpia co sprawia ich o zle mysli i zmienia ich myslenie. jednak to jest najwiekrza glupota bo tak jak powiedzial Bobixxxxx nie trudno o hiv Aids czi jeszcze cos innego. no a ludzie to nie plastiki tylko jednak potrawia cos powiedziec i wykorzystac to. jednak zal mi takich ludzi bo oni mysla ze sa kims acz kolwiek nie maja zadnej wartosci. pozdrawiam Pawel SZDS
KSIEŻNICZKA <3, 25 , Gostyń
02 kwietnia 2013, 16:21
masz racje
Kruszyna, 31 , Mysłowice
02 kwietnia 2013, 16:23
Dobrze opisane Na szczęście nie wszystkie kobiety są puste ,i tych normalnych puki co jest więcej
Ten Waleczny, 30 , Lubartów
02 kwietnia 2013, 18:21
ale plastik nie oznacza pustak pamietajcie. bywa ladna - madra i na odwrót.
VIP Silver
ROBERT, 40 , Warszawa
02 kwietnia 2013, 20:03
Mysle,ze nie obraze nikogo jezeli napisze,ze te portalowe plastiki wstawiajace nieswoje fotki,to napewno pustaki.
@@, 20
02 kwietnia 2013, 20:15
z tym Robert to masz racje
Wezdiw, 35 , Świdnica
02 kwietnia 2013, 20:24
Zgadzam się z puentą, że nie ma co się zniżać do takiego zachowania. jednak nie zgadzam z tym co napisałaś wcześniej, że myślenie męskie to wina kobiet. A mężczyźni to co? Jednokomórkowce zdolne do używania tylko jednego organu? Do tanga zawsze trzeba dwojga, a jeśli ktoś zaczyna tak postępować, to nie jest wart więcej od kogoś kto go skrzywdził.
Franciszka, 68 , Warszawa
02 kwietnia 2013, 20:59
Meritum Twojego zakończenia było żeby się nie zniżać do poziomu tych "pustaków "zgadzam się z Tobą ......skoro taka "pani" nie ma szacunku sama do siebie nie warto nawet zaczynać z ową znajomości .... Pozdrawiam
rollo, 37 , Europa
18 września 2014, 13:52
kiedyś na plaży ze znajomymi była właśnie dyskusja, że jak np. teoretycznie pan zdradza kobietę to winna jest kochanka, a jak pani zdradza pana to zwykle też pani jest winna, Zdradzający pan za to jest jakimś zdobywcą czy nie wiem kim. Dziwne, bo wg mnie skoro pani taka co daje wszędzie to k.... to pan co bierze od każdej to też k... wg mnie Czyli raczej nie jest tak, że winna męskiemu postępowaniu jest kobieta, nawet taka, po zdradzie której ktoś cierpi i chce inne traktować tak jak ona potraktowała jego, czy też zacząć wszystkie/większość traktować tylko jako używkę.
Piotr, 43 , Niemcy
12 października 2014, 21:30
Witam. Madziula masz swieta racje z tym napisalas. Ale tez nie powinno sie kazdej Kobiety czy tez kazdego faceta do jednego garnka wrzucac. kazdy czlowiek jest inny. taksamo jak ja staram sie o Kobiete taksamo i chce aby ta dana kobieta sie tez o mnie starala.
Władek, 65 , Warszawa
26 października 2014, 01:07
Zgadzam się z Madziulą.
ADAM, 51 , Wielka Brytania
13 listopada 2014, 17:11
hello. Madziula alez jestem zniesmaczony tymi wypowiedziami wszystkie wchodzace Tobie oraz sobie nawzajem w du....e . Wszyscy swieci . A jakbym tak poczytal profile to kazdy rozwodnik lub samotny i to nie ze swojej winy !!! Szok.!!! Kobiety same chcialyscie rownouprawnienia !!! Wiec je macie !!! Za moich czasow staralismy sie o Was , nosilismy kwiatki , chodzilismy do kawiarni i na spacerki-bylo ciezej ale face2face - A teraz co ? chodzicie w spodniach , rzadzicie i marudzicie na nas ,obwiniajac za wszystko . Zakladajcie spodniczki sukienki - jak kobiety !!! Nigdy swiety nie bylem , wine za zycie i za to ze jestem sam biore na siebie i gra. mam 4 doroslych dzieci oraz rozmawiam z pania ex bo nalezy sie szacunek kobieta ale to tylko dlatego ze wychowalem sie w komunie gdzie kontakt z kobietami musial byc osobisty a nie przez siec . Wniosek- KOMUNO wroc
Tom011979, 37 , Wielka Brytania
08 listopada 2015, 23:06
Niestety świat jest taki ze muszą być pustaki bo Swiat był by ponury I nie było by o czym pisać.
Majki, 120 , Łódź
15 marca 2016, 23:12
Czesto bywa oczywscie tak ze kobiety i mezczyzni z reszta tez odbieraja osobe po wyglądzie, spojrzeniu i odpowiedniej charyzmie ktôre to osobliwe i elementarne atuty wystarczaj na pierwsza znajomość. Gdzie Po pierwszym wgladzie powiem tydzien lub dwa konczy sie na lôzku Okey choc nie do konca ... Nastepnym krokiem do poznania osoby jest chec rozmowy i jakiejkolwiek konstrukcji przyszlosci choć nie dlugiej z nowo poznana partnerka. Lecz czesto sie zdazalo przynajmniej w moim zyciu ze kobiety nie chcialy dalej zajsc w kwestii rozmowy, rozumowania i dalszego życia . Najczesciej konczy sie to kontynuowaniu na plytszej plaszczyznie jakies wakacje bycie razem i ciagle pytanie czy mnie kochasz ??? ... Tak oczywiscie kochamy osobe i rôwniez do pewnego momentu gdzie nagle zauważamy ze osoba jest w swoim zamknietym swiecie i uwaza uwazajac ze tylko slowo kocham zastępuje myślenie plany ryzyko dalszego zycia wpôlnie i konkretne plany, i tu na tym etapie nastepuje czesto czarna dziura ... Na pewno wiele mozna stworzyć lecz patrząc na to i ciągnąć dalej samemu ten statek zaczyna sie to wszystko oddalać i zwiazek sie rozpada .. Duzo by tu jeszcze napisac lecz ku trwalemu zwiazkowi musi zaistniec wspolne i glebokie zrozumienie,szczerosc i naczej zostaje to na plaszczyznie iluzji i samozadowolenia sexualnego gdzie z czasem gasnie plomien namietnosci i zwiazek sie rozpada ...
madziuLa
Nawigacja
Zdjęcia
O mnie
Blog
Ściana i opinie
Nagrody
Znajomi
Filmy
Pojedynki
Naklejki
Pocałuj
Nominuj
Mates.pl używa ciasteczek (cookies) aby polepszyć jakość obsługi. Możesz dowiedzieć się więcej na tutaji w naszej polityce prywatności.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, zmień ustawienia swojej przelądarki tak, aby nie akceptowała cookies.